måndag 23 maj 2011

Vill du lifta?

Hej!
Denna vecka är det jag - Lena som bloggar här på Min Lilla Bod. Jag började som insperatör hos Min Lilla Bod 2010. Tycker det är ett roligt, utmanande och givande uppdrag. Det jag gör mest är kort, men det blir även en och annan LO.

I rubriken frågar jag om du vill lifta och med det menar jag scraplifta LOen som jag har gjort till denna vecka. Scraplifta innebär att du inspireras av någon annans LO/kort eller som jag nu gör utmanar er att scraplifta min LO :) Du kan lifta rakt av, vända och vrida eller bara kopiera något speciellt som du gillar. Ett tips när du inte har någon insperation är att scraplifta sig själv - plockla fram en gammal LO/ett gammalt kort och lifta dig själv :)

Jag hoppas att du antar utmaningen! Lämna en kommentar och gärna en bild på resultatet.


Igelkotten kommer ifrån Woodland Folk, anteckningsblock, men jag har klippt bort själva "anteckningsdelen" och bara använt igelkotten.


Återigen Woodland Folk, anteckningsblock, men här har jag valt att dölja motivet och bara använda mig av anteckningsdelen (resultatet syns på LO).


Till titeln har jag använt Papermania Foam Alphabet Stickers. De var vita från början, men för att de skulle passa till resten av LOen så har jag använt mig av fyra olika chalks.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar