söndag 19 juni 2011

Veckans andra tips

Mitt sista tips för den här veckan handlar om stämplar och hur man enkelt kan göra sitt egna mönsterpapper. Jag har på kortet nedan inte använt mig av annat än cardstock och glitter papper.





På min cardstock har jag tagit Woodland stämplar och stämplat motiven med versacolor paprika flera gånger för att få ett mönster jag gillar. Till det har jag valt ett av motiven attt stämpla på ett vitt papper och sen highlighta det med samma färg som användes vid bakgrunden. För att få fram motivet ännu bättre skar jag en s.k.fotomatta att sätta bakom mitt motiv i grönt glitterpapper. Ordet "hi" är utstansat i en cuttlebug med alfabetet "Olivia".



Det är dem här stämplarna jag har tagit två motiv av och använt till mitt kort. Är du intresserad av dessa stämplar ta kontakt med oss.
Ha en fortsatt bra söndagkväll /Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar