söndag 27 november 2011

Lite julinspiration

Fortsätter med lite mer jul...det närmar sig med stormsteg. Här har jag gjort ett julkort och en altrad tändsticksask med jultema. Kortbasen är en röd cardstock på det har jag använt mig av två mönstrade papper och som motiv en diecuts. På motivet (kransen) har jag applicerat lite grönt glitterlim. Som dekorationer på kortet har jag använt mig av ett rött band med texten "Happy Christmas" och en röd rosett.
På den altrade tändsticksasken har jag två olika mönstrade papper (ett guldfärgat och ett grönt med prickar på) Dörren som blev motivet är också som ovan en diecuts, den är fastsatt på asken med 3D-kuddar. Som extra dekoration har jag satt en text, också den med 3D-kuddar.





Ha en bra söndagskväll allihopa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar