onsdag 2 november 2011

Utmaning, LO, tags och kort

För några veckor sen fick jag en utmaning av Pernilla (Pillan). Hon gav mig klädnypan med tomten på och sa "Gör något med den här". Efter lite funderande så blev det ett annorlunda julkort. Jag har använt en tom toarulle. Chalkade kanterna, mönstrat papper på rullen, dekorerade pappret med några snöflingor innan jag satte fast det på toarullen och "kortet" stoppade jag i rullen, dekorerat med en julstämpel och lite snöflingor.



Har gjort en LO och använt mig av ett månadspaket (kommer inte ihåg vilken månad).

Ett kort till far :) Kortet finns i tidningen Creativity, men vilket nr vet jag inte. Nu när jag letar så hittar jag inte kortet jag letar efter.

Lite inspiration inför jul - tags och några kort. Vill du se mer ta en sväng till mässan som är i Vaksalaskolan den 5-6 nov :)







Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar